Τρίτη, 27 Αύγουστος 2013 14:51

ΤΑ 5 ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ

Η φράση beauty sleep δεν είναι αυθαίρετη: Ο καλός βραδινός ύπνος έχει πολλά πλεονεκτήματα για το σώμα και το πνεύμα, και η επιδερμίδα ανανεώνεται σημαντικά όταν ο οργανισμός ξεκουράζεται και χαλαρώνει. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και αυξήστε τα οφέλη του ύπνου, πάντα σε συνδυασμό με ποιοτικά προϊόντα που ανταποκρίνονται στις δικές σας ανάγκες.


Βήμα 1ο: Καθαρό πρόσωπο πριν το κρεβάτι

Όταν αφαιρείτε το make-up, μαζί με αυτό απομακρύνετε όλους τους ρύπους και τη λιπαρότητα που έχει συγκεντρωθεί στην επιδερμίδα κατά τη διάρκεια της ημέρας, με αποτέλεσμα αυτή να απολεπίζεται φυσικά, διώχνοντας τους νεκρούς ιστούς και δίνοντας τη δυνατότητα σε νέα κύτταρα να δημιουργηθούν.

Με τον καλό καθαρισμό, άλλωστε, δίνετε τη δυνατότητα και στα προϊόντα που χρησιμοποιείτε να εισχωρήσουν βαθύτερα στο δέρμα. Έτσι, όσο κουρασμένη κι αν είστε στο τέλος της ημέρας, μην αμελείτε ποτέ τον καλό καθαρισμό του προσώπου σας. Και για τα βράδια που με δυσκολία φτάνετε μέχρι το κρεβάτι από την κούραση, έχετε ένα πακέτο υγρομάντηλα ντεμακιγιάζ στο κομοδίνο.


Βήμα 2ο: Καλύτερη απόδοση καλλυντικών

Η θερμοκρασία της επιδερμίδας αυξάνεται τη νύχτα γι'αυτό η ώρα εκείνη είναι ιδανική για να απλώσετε ένα αντιγηραντικό προϊόν, το οποίο θα ζεσταθεί και θα απορροφηθεί σε βάθος, από τις χαμηλότερες στοιβάδες του δέρματος.

Αναζητήστε κάποιο σέρουμ πλούσιο σε βιταμίνη Α και Ε για να πυροδοτήσει την παραγωγή κολλαγόνου και να βοηθήσει το δέρμα να δείχνει σφριγηλό και απαλό ταυτόχρονα.


Βήμα 3ο: Ενυδάτωση

Πέρα από το πρόσωπο είναι σημαντικό να απλώσετε λοσιόν και σε άλλες περιοχές όπως ο λαιμός, τα χείλη και τα πόδια, καθώς έχουν και αυτά ανάγκη από ενυδάτωση και θα απορροφήσουν σίγουρα το προϊόν.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε ενυδατικά προϊόντα με δείκτη προστασίας. Για τη νύχτα, όμως, χρειάζεστε πιο πλούσια, κρεμώδη καλλυντικά με φόρμουλες που έχουν δημιουργηθεί για να αποδίδουν καλύτερα ενώ κοιμάστε.


Βήμα 4ο: Στοχεύστε για τουλάχιστον 6 ώρες

Οι δερματολόγοι λένε πως όταν κοιμόμαστε η ροή του αίματος στο δέρμα αυξάνεται και αυτό κάνει τα κύτταρα να ανανεώνονται με οκτώ φορές παραπάνω ταχύτητα από ό,τι κατά την διάρκεια της ημέρας.

Ωστόσο, αν κοιμάστε λιγότερο από έξι ώρες κάθε βράδυ θα αυξήσετε την παραγωγή της ορμόνης του στρες ονόματι κορτιζόλη, η οποία θα επιβραδύνει την παραγωγή κολλαγόνου και θα κάνει τις γραμμές της επιδερμίδας και τις ρυτίδες να φαίνονται εντονότερα.


Βήμα 5ο: Τα μυστικά της φύσης

Για καλύτερο ύπνο δοκιμάστε τα εξής: Ψεκάστε λίγο άρωμα από αιθέριο έλαιο γιασεμί στα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες σας. Λίγη ώρα πριν κοιμηθείτε πιείτε μία κούπα αφέψημα χαμομήλι που θα σας χαλαρώσει. Τέλος, στο ντους πριν κοιμηθείτε χρησιμοποιήστε μία κρέμα σώματος με άρωμα λεβάντας, το οποίο θα παραμείνει στην επιδερμίδα σας καθ'όλη την διάρκεια της νύχτας.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ